— Πληροφορίες τοποθεσίας
Η εταιρία μας
Προερχόμενη από τη χρόνια συμμετοχή και εμπειρία μας σε εναλλακτικές υπαίθριες δραστηριότητες και αθλήματα, γνωρίζουμε ότι η Κρήτη έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει από τις όμορφες παραλίες, τα πολυτελή ξενοδοχεία και τα εύκολα προσβάσιμα αξιοθέατα του mainstream ψυχαγωγικού τουρισμού.
Έχουμε δομήσει μία εκπληκτική εμπειρία για τους επισκέπτες μας για να τους επιτρέψουμε να δουν, να κατανοήσουν και να εξερευνήσουν το πραγματικό κρητικό τοπίο βοηθώντας τους να επισκεφθούν κρυμμένους προορισμούς και να φτάσουν σε σημεία που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να δουν και να εκτιμήσουν. Στόχοι μας είναι να σας βοηθήσουμε να ζήσετε την εμπειρία της Κρήτης από μια σκοπιά εναλλακτικού τουρισμού μέσα από δραστηριότητες όπως πεζοπορία, Canyoning, Ιστιοπλοΐα, Via Ferrata και εκτός δρόμου οδήγηση και να επισκεφθείτε μέρη που κανονικά δεν θα επισκεπτόσασταν αν συμμετείχατε στην συνηθισμένη τουριστική εμπειρία όπως κάνουν οι περισσότεροι επισκέπτες του νησιού.
— Explor Crete in luxury
Ο Στόλος μας
Η explor.gr χρησιμοποιεί Land Rover Discovery 3 4WD, 7θέσια. Το εσωτερικό διαθέτει ευέλικτη επταθέσια διαρρύθμιση. Οι επιβάτες στην πιο πίσω σειρά μπαίνουν τώρα από τις πίσω πλαϊνές πόρτες, αντί για την πίσω πόρτα.
Διαθέτει ανάρτηση αέρα Range Rover-aping και μια σειρά από ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης για την ενίσχυση της εκτός δρόμου συμπεριφοράς του SUV, ενώ παράλληλα προσφέρει βελτιώσεις στη συμπεριφορά του στο δρόμο. Υπάρχει ένας κινητήρας 2,7 λίτρων με 190bhp,που είναι περισσότερο από αρκετά ισχυρός για να προωθήσει το αυτοκίνητο όπου χρειάζεται να πάει.
Το Discovery 3 είναι εξοπλισμένο με πολλαπλά ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης. Ο έλεγχος καθόδου σε λόφους (HDC) αποτρέπει τις «αποδράσεις» του οχήματος κατά την κάθοδο απότομων κλίσεων και ο ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης 4 τροχών (4ETC) αποτρέπει την ανεξέλεγκτη περιστροφή των τροχών σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Ένα σύστημα στο δρόμο, ο δυναμικός έλεγχος ευστάθειας (DSC), αποτρέπει την ολίσθηση κατά το στρίψιμο και το φρενάρισμα με ταχύτητα. Το όχημα διαθέτει επίσης το σύστημα «Απόκριση εδάφους». Προηγουμένως, η οδήγηση εκτός δρόμου ήταν μια δραστηριότητα που πολλοί οδηγοί έβρισκαν αποθαρρυντική. Μία ευρεία γνώση του οχήματος ήταν απαραίτητη για να είναι ο οδηγός σε θέση να επιλέξει τη σωστή ρύθμιση και αναλογία μεταφοράς, καθώς και να για να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τα διάφορα διαφορικά συστήματα όπως και να κατανοήσει διάφορες τεχνικές που απαιτούνται για την προσπέλαση απότομων λόφων, βαθέων υδάτων και άλλου σκληρού εδάφους. Η Terrain Response προσπάθησε να αφαιρέσει όσο το δυνατόν περισσότερες από τις δυσκολίες.
Ο οδηγός πλέον επιλέγει έναν τύπο εδάφους (“Άμμος”, “Γρασίδι, Χαλίκι & Χιόνι”, “Λάσπη & ρίζες” και “Rock Crawl”) σε ένα καντράν στην καμπίνα του οχήματος. Στη συνέχεια, τα συστήματα υπολογιστών επί του οχήματος επιλέγουν τις σωστές ρυθμίσεις του κιβωτίου ταχυτήτων, προσαρμόζουν το ύψος ανάρτησης, προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις διαφορικού κλειδώματος και αλλάζουν ακόμη και την απόκριση του γκαζιού του κινητήρα έτσι ώστε να είναι είναι κατάλληλο για το εκάστοτε έδαφος. Για παράδειγμα, στο “Rock Crawl”, η ανάρτηση ανυψώνεται στο μέγιστο ύψος της και έχει ρυθμιστεί ώστε να επιτρέπει μέγιστη άρθρωση τροχού, τα διαφορικά είναι κλειδωμένα, ο οδηγός καλείται να μεταβεί σε χαμηλή εμβέλεια και η απόκριση του γκαζιού μεταβάλλεται για να παρέχει έλεγχο χαμηλής ταχύτητας.
Στη λειτουργία “Sand”, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι “έτοιμο” να είναι πιο ευαίσθητο στον τροχοφόρο άξονα, τα διαφορικά είναι εν μέρει κλειδωμένα και η απόκριση του γκαζιού επανασχεδιάζεται για να παράγει εξόδους υψηλής ισχύος με μικρή κίνηση πεντάλ. Ο οδηγός διατήρησε κάποιο χειρωνακτικό έλεγχο των συστημάτων εκτός δρόμου, όντας σε θέση να επιλέξει χειροκίνητα την αναλογία κιβωτίου μεταφοράς και το ύψος ανάρτησης, αν και απαιτείται χρήση του συστήματος απόκρισης εδάφους για να καταστεί δυνατή η πλήρης χρήση των δυνατοτήτων των οχημάτων.
— Our team